Prima campanie publicitara romaneasca neconventionala prin OpenAd.net

OpenAd.net, prima platforma globala pentru cumpararea si vanzarea online de idei din sfera advertising-ului, design-ului si marketing-ului, a rezolvat primul pitch deschis de o companie romaneasca. Timp de trei saptamani, intreaga comunitate creativa a platformei online OpenAd.net, ce numara peste 3000 de creativi din intreaga lume, a lucrat pentru compania Neogen.

"Am ales deschiderea unui pitch prin OpenAd pentru ca au o filosofie similara cu a noastra: folosirea resurselor oferite de internet pentru generarea de idei din lumea intreaga si pentru reducerea costurilor. Experienta pitch-ului ne-a invatat sa privim imaginea Neogen cu ochiul neimplicat al cuiva din exterior, sa gasim 'link-ul' care va lega mesajul pe care dorim sa-l comunicam de valorile relevante ale clientilor nostri" , declara Calin Fusu, Director General Neogen.
In urma pitch-ului, compania Neogen a primit 20 de idei creative, venite din intreaga lume (America de Sud, Asia, Europa). Campania desemnata castigatoare ofera o rezolvare originala si creativa a brief-ului destinat promovarii portalului @neogen.ro pe piata romaneasca. Conceptul campaniei, "you got it!" , are ca punct central chiar profilul utilizatorului si asteptarile sale. Prin acest concept, @neogen.ro se diferentiaza de alte motoare de cautare si/sau portaluri, @neogen.ro fiind pozitionat ca locul unde utilizatorii gasesc ceea ce cauta, fara a face din cautarea in sine actiunea principala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related