Femeia din reclame e o papusa. Doar ca se vad sforile.

Imaginea de sine a oricarei femei este produsul imaginatiei multor altor capete. Este desigur vorba despre ce crede iubitul / sotul, dar si despre parerea celor mai bune prietene, despre perceptia colegilor, dar mai mult a colegelor de birou. Si sa nu uitam de vecini, cunostite sau chiar necunoscuti.

Femeile sunt influentate de orice cand vine vorba de a-si cladi, sau mai corect ar fi sa zic a-si zdruncina, stima de sine. Joaca un rol si faptul ca revistele, filmele si, da, si reclamele, toate exponente ale culturii de masa, promoveaza un ideal de frumusete cam NE-natural.

Asa ca orice manifest pentru frumusetea naturala ar trebui sa contina si un paragraf dedicat "frumusetii naturale in reclame". Pentru ca Bucurenci, Cabral, Manafu, Adrian Ciubotaru, Bobby Voicu si alti bloggeri s-au ocupat mai mult de partea cu "excesul de fond de ten", atunci cand au vorbit in cadrul campaniei Nivea despre "frumusetea naturala", eu zic ca e momentul sa analizam si "excesul de artificialitate" al tipologiilor feminine din reclame. Pana la urma, e vorba de transpunerea in cuvinte a ideii de mai demult pe care o promova Dove, mai tineti minte spotul, nu?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Anca Oreviceanu
acum 14 ani
cea care umbla cu detergentul (de 1, 3, 6 kg dupa caz) sau cu pachetul de Knorr in geanta, chiar la o iesire in oras...
Loredana Bob
acum 14 ani
trendul asta sa fii naturala este ca trendul de acum sa fii eco. bullshit! majoritatea militeaza ca ar vrea ca femeia lor sa fie naturala dar cand trece o pitzi cu toate alea la vedere intorc capul. sau doamna in societate si t.... in pat. asa ca manifestul tau de acum mi se pare o lupta dusa degeaba contra promovarii excesive a femeilor nenaturale in cultura de masa. dar stai... asta chiar prinde la public, nu?


Branded


Related