Secretul unei imagini de succes: sprijina-te tandru de-un pom proaspat plantat

O zi obisnuita de munca in agentie, bricolind .ppt-uri si briefuri, fu brusc intrerupta de o veste de maxim impact: astazi mergem la plantat copaci!

"Ei na, cum asa??", tresariram la gindul aproape nelinistitor de placut de a parasi extensia de zi cu zi a scaunului de birou pentru o fapta care urma sa ne asigure un loc mult mai comod in Rai (gindire pe termen lung, ce sa faci).

"Clientul vrea sa se asocieze cu ceva eco, am gasit un loc unde sa plantam niste pomi linga fabrica lui, si in spirit de solidaritate mergem toata agentia sa dam un exemplu. Trebuie sa ne grabim, ca sa apucam sa dam si comunicatu' de presa!"
Buun. Desi se simtea deja a fi o actiune de PR, cu accent pe PR si nu pe actiune, gindul ca plecam "la padure" - unde padure era ceva ce urma noi sa plantam - era o premisa suficienta pentru a ne mobiliza.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Mirela Alina Bindar
acum 14 ani
Foarte bine scris articolul :))


Branded


Related