ADVICE Students si Orange Concept Store au organizat, intre 15 - 26 martie 2010, cea de-a doua editie Creativity Blueprints. Anul acesta, workshopurile gratuite de publicitate au pus accentul pe istoria curentelor artistice si pe elementele inovative care au influentat publicitatea din ultimele decenii.
Cei 20 de participanti au avut ocazia de a-si largi orizonturile creative si de a putea imagina cursul de maine al publicitatii folosind mijloace de ieri si de azi.
Pe parcursul primei saptamani de eveniment, studentii au participat la seminarii pe teme de vintage, pop-art si digital advertising, pentru ca in cea de-a doua saptamana sa realizeze pe echipe o campanie de rebranding al Bucurestiului, folosindu-se de observatiile din timpul workshop-urilor.
Seminariile au fost sutinute de o serie de profesionisti din domeniu: Alexandru Tarog - Senior Account Manager, TBWA/Merlin; Adrian Pasarica - Senior Copywriter, Mercury 360; Ionut Mustata - Copywriter, Kondiment; Mihai Calușeriu - Senior New Media Creative, MRM Worldwide; Paul Olteanu - Fundraising and Marketing Manager, Mai Mult Verde si Ciprian Banica - Head of Copy, Brandstalk; o prezenta numeroasa din partea Propaganda - Daniel Dobrin, Copywriter; Vlad Bojan, Head of Design; Bogdan Moraru, Art Director; Mihai Gheorghe, Art Director si Mihai Calota, Graphic Designer.
Juriul fost format din Adrian Pasarica, Ionut Mustata si, din partea Propaganda, Andrei Tripsa (Creative Director), Daniel Dobrin si Bogdan Moraru.
Echipa castigatoare, formata din Ana Maria Onose, Alexandru Petrescu si Catalin Grigore, a fost premiata cu invitatii la Festivalul de Publicitate AdPrint si carti oferite de Prior&Books.
IQads a acordat unuia dintre cei mai activi participanti, Rares Cinteza, un cont gratuit de acces pentru IQads Kadett, primul program de talent scouting pentru industria de marcomm din Romania.
Alaturi de acesta, 8 dintre cei mai creativi participanti la Creativity Blueprints au primit din partea Propaganda intershipuri, debutantii avand ocazia de a lucra timp de 3 saptamani in Departamentul de Creatie al agentiei.
Proiectele participantilor au fost postate pe site-ul Creativity Blueprints si pot fi accesate la http://cb.advicestudents.ro/proiecte-2/ .
ADVICE Students este, de 7 ani, singura organizatie studenteasca ce ofera tinerilor evenimente si scoli gratuite de publicitate pentru ca ei sa poata revolutiona cu pasiune peisajul advertisingului romanesc. Concepute de studenti pentru studenti, proiectele ADVICE Students au adus in fata participantilor unii dintre cei mai experimentati oameni din advertising si le-au prezentat cele mai inovative tehnici de marketing si comunicare.