IQads lanseaza astazi, 12 aprilie, o noua sectiune dedicata industriei de digital marketing din .ro, Digital.IQads.ro. Fiind o extensie a rubricii 'Digital IQ', inceputa acum un an pe IQads, sectiunea va contine stiri, review-uri de campanii romanesti si din afara, interviuri, studii de caz, dar si editoriale semnate de profesionisti ai domeniului care au demonstrat in diverse ocazii ca vor sa sprijine dezvoltarea industriei.
Prin continutul oferit, Digital.IQads.ro isi propune, pe termen lung, sa contribuie la cresterea industriei de digital marketing. Pentru moment, noua sectiune din IQads face primul pas: crearea unei punti de comunicare intre diversii actori ai industriei (agentii interactive, clienti, agentii de media, regii, publisheri, consultanti), pentru ca problemele inerente oricarui inceput de drum sa fie explicate pe larg si discutate.
"Aceasta abordare editoriala, orientata spre tratarea problemelor concrete cu care se confrunta profesionistii in digital marketing, a fost inspirata de discutiile observate intre reprezentantii industriei atat la conferinte sau in intalnirile informale, cat si in retelele sociale. Din pacate, aceste discutii se pierd in vant sau in torentul de mesaje de pe Twitter, fara a da nastere unor actiuni concrete. Cel mai grav e, insa, ca ele raman in cercul nemultumitilor, fara sa ajunga niciodata de partea cealalta a baricadei. De aceea, ne-am propus sa construim un homepage al industriei de digital marketing, un loc in care nu numai sa strangem informatii si opinii despre toate proiectele online remarcabile, dar si un loc in care fiecare dintre parti isi poate expune pe larg punctul de vedere, pentru a fi mai bine inteleasa de cealalta." a declarat Ana Militaru, coordonatoarea proiectului Digital.IQads.ro, avand o experienta in jurnalismul de publicitate de 3 ani si jumatate, ultimul an fiind dedicat dezvoltarii rubricii Digital IQ.
Temele abordate in cadrul Digital.IQads.ro vor acoperi intreg spectrul marketingului digital: de la publicitate online, pe mobil sau in retelele sociale pana la Search Engine Marketing (SEM) si Customer Relantionship Marketing (CRM).
Rubricile vor contine nu numai informatii despre proiectele recent lansate, despre trenduri si noi tehnologii, ci si articole de opinie: despre campanii digitale - in cadrul rubricii Reviews (echivalentul 'Analizelor de reclame' de pe IQads), despre continutul prezentarilor si despre prestatia speakerilor la conferinte si la alte evenimente de profil - la rubrica Evenimente. Rubricile cu rol exclusiv educativ vor fi Studiile de caz si HowTo, care va contine mini-tutorialele despre aplicatii si tool-uri online. Sectiunea La birou va aduce in prim-plan atat atmosfera din agentii, cat si oamenii din umbra, care se exprima mai mult in retelele sociale decat in presa.
Profesionistii industriei isi vor putea exprima opiniile pe Digital.IQads.ro in cadrul rubricilor Insider si Editoriale. 'Insiderele' sunt opinii despre o anumita tema, solicitate periodic cate unui profesionst al industriei, in timp ce Editorialele acorda libertate deplina celor invitati sa fie editorialisti permanenti. E vorba, pentru inceput, de manageri ai catorva dintre cele mai reputate agentii interactive din .ro: Bogdan Nitu (General Manager, Webstyler), Bogdana Butnar (Managing Director & Head of Strategy, MRM Worldwide Romania), Radu Ionescu (Managing Director, Kinecto), Mihaela Barsan (CEO, FourHooks), Mugur Patrascu (Managing Partner, iLeo).
Campania de lansare vorbeste despre probleme ale industriei de digital marketing din .ro identificate de editorialisti si dezvoltate in primele lor materiale de pe Digital.IQads.ro: de la faptul ca momentan clientii nu au criterii de selectie a agentiilor interactive in pitch-uri, pana la felul in care percep clientii campaniile in retele sociale, in prezent.
Echipa din cadrul IQads care a lucrat la dezvoltarea proiectului si la campania de lansare este formata din: Ana Militaru (Senior Editor si Project Manager al Digital.IQads.ro), Miruna Antonescu (Marketing Director), Andrei Retegan (Art Director) si Costin Radu (Managing Partner).
Despre IQads
Cu o audienta de peste 150.000 de unici lunar, IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea, parte din F5, compania de web a trustului Realitatea-Catavencu. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK (www.smark.ro), comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.