Senior Interactive are o noua identitate vizuala

Melonul sau, cum il numesc englezii, the bowler hat|, este simbolul agentiei de comunicare interactiva Senior Interactive, incepand cu luna aprilie 2010. Prima schimbare de identitate vizuala vine impreuna cu o schimbare de status quo.

"Senior Interactive a evoluat odata cu domeniul online, incheind cu succes tranzitia catre zona companiilor mari de pe piata de digital. In egala masura, intr-o perioada in care putem vorbi de o hemoragie de personal in domeniul comunicarii, in Senior Interactive au fost consolidate departamentele de strategie, client service si creatie. Schimbarea nu a fost doar structurala, ne-am schimbat in egala masura si filosofia de lucru. Evident, aceste lucruri trebuiau reflectate in comunicarea noastra de brand. " a declarat Mihai Tataru, General Manager, Senior Interactive.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

r r
acum 14 ani
doua luni?? doua luni ca sa scoateti "chestia"aia? garrrggll. doua luni pentru un typo atit de aiurea...


Branded


Related