[AdPrint 2010] Lucrarea ideala are mai putin copy si cat mai mult visual

Interviu cu Christian Bunyan (Senior Creative, KesselsKramer) si Jennifer Skupin (Senior Creative, KesselsKramer)

IQads: Cu ce asteptari ati venit in Romania si in ce masura au si fost ele realizate?
Christian Bunyan: Personal nu am venit in Romania cu asteptari. Eram curios de nivelul tarii, al lucrarilor, dornic sa vad cat mai mult, dar nu am avut anumite asteptari.
Jennifer Skupin: Am asteptat sa fiu surprinsa, intr-un fel sau altul. Am sperat sa fie multe inscrieri din Romania, pentru ca mi-am dorit sa imi pot forma o opinie despre piata de publicitate locala.

IQads: Si cu ce senzatie ai ramas acum dupa ce le-ai vazut? Stiu ca in timpul jurizarii nu ati stiut din ce tara provin lucrarile, insa acum la final ce ne poti spune despre lucrarile din Romania?
Jennifer Skupin: Stiu doar de una singura dintre ele si aceea mi s-a parut geniala. Inca nu le cunosc pe celelalte, tocmai asta imi doresc sa fac acum: sa ma uit si sa le depistez si pe celelalte.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related