IAA Young Professionals si IAA Romania lanseaza concursul "IAA YP te trimite la Moscova"

In perioada 12-14 mai 2010, International Advertising Association (IAA) organizeaza la Moscova cea de-a 42 editie a Congresului sau Mondial. Cu aceasta ocazie, IAA Young Professionals (IAA YP) si IAA Romania trimit la eveniment un tanar profesionist din industria romaneasca de marketing si comunicare, in cadrul unei excursii de cinci stele.

"IAA YP te trimite la Moscova" este un concurs adresat tuturor tinerilor din domeniul marketingului si publicitatii, care isi doresc sa intre in contact cu personalitati de renume din advertising si, in acelasi timp, sa descopere una dintre cele mai spectaculoase capitale europene - Moscova. Participantii trebuie sa aiba varsta maxima de 30 de ani si sa studieze sau sa lucreze in domeniul MarComm-ului.

Participarea consta in trimiterea unui eseu pe tema "Cum poate industria de MarComm sa salveze lumea avand in vedere provocarile cu care se confrunta in prezent?" si in completarea Chestionarului IAA YP. Scopul acestuia este sa ia pulsul industriei romanesti de publicitate, identificand dorintele si nevoile tinerilor din domeniu. Eseul nu trebuie sa depaseasca 4.000 de caractere si trebuie trimis la adresa de email: [email protected], pana la data de 18 Aprilie 2010.

Anul acesta, Congresul Mondial IAA puncteaza sferele de interes pentru 2010: provocarile marketing-ului, influenta mediului digital asupra consumatorilor si modelul de business ideal.

Concursul "IAA YP te trimite la Moscova" (www.iaa.ro/moscova) este organizat de IAA Young Professionals in colaborare cu IAA Romania si sponsorizat de www.studentbank.ro de la Raiffeisen Bank Romania.

Evenimentul este sustinut de IQads Kadett.

IAA asigura transportul si cazarea in Moscova si faciliteaza invitatia pentru viza , insa nu se ocupa si de obtinerea ei.

International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarilor de marketing - de la agentii de publicitate pana la companii mass-media, agentii si firme de marketing direct, cat si ale practicantilor individuali.

IAA Young Professionals este un program al International Advertising Association ce reuneste tineri profesionisti sub 26 de ani sau studenti in ani terminali, atrasi de pasiunea comuna pentru domeniul marketingului si comunicarii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related