Agentia Propaganda semneaza noua campanie Duraziv cu Kauciuc®, realizata de: Tudor Pascanu si Vlad Tomei (Copywriteri), Bogdan Moraru (Art director) sub supravegherea si indrumarea atenta a lui Andrei Tripsa (Director de creatie) si cu sustinerea Marcelei Moldovan (AV Producer), Madalinei Oanta (Client Service Director), Mihaelei Giurca (Account Manager), Andrei Tudorache (Account Executive) si nu in ultimul rand a Margai Calin, Marketing Manager Duraziv.
Campania a pornit de la o idee simpla - cu Duraziv AM 9 cu Kauciuc® placile de gresie si faianta rezista mai mult. Si a continuat cu o idee la fel de simpla - rezista cel putin pana cand locul mesterilor va fi luat de roboti. Aceste doua idei simple au atras alta idee simpla, si anume ca, probabil, robotii romanesti se vor comporta la fel ca meseriasii din ziua de azi: cand au de lucru, fac o gluma, iau o pauza, joaca o tabla si-l lasa "p-ala de generatie mai noua" sa faca treaba. Iar in momentul in care li se cere socoteala, gasesc explicatia perfecta in cel mai natural mod posibil - "decat atata s-a putut".