[AdPrint 2010] "Agentiile ar trebui sa se poata inscrie direct si la categoriile de Best of"

Interviu cu Brian Fraser (Executive Creative Director, McCann Erickson London) si Colin Nimick (Executive Creative Director, OgilvyOne London), presedintii juriului AdPrint 2010

IQads: Cum vi s-a parut nivelul general al festivalului din acest an?
Brian Frazer: Nu sunt foarte familiar cu inscrierile de anul trecut, dar am vazut lucrari bune anul acesta. Nu am observat nimic spectaculos, dar consider ca standardul a fost chiar bun.
Colin Nimick: Cred ca nivelul ar fi fost mai ridicat daca nu ar fi fost o perioada de criza financiara.
Brian Frazer: Criza este peste tot in lume.

IQads: Va asteptati ca acest trend sa se manifeste si la editia urmatoare, tinand cont ca in aceasta zona criza este mai profunda in 2010 decat in 2009?
Brian Frazer: Probabil.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related