Ramanand fideli teritoriului familiei si al cuplului, in general, pe care a comunicat anul trecut, Dedeman continua ideea campaniei de comunicare printr-o abordare la fel de sincera si directa cu clientii sai.
"Viata in cuplu are si bune si rele dar dupa un timp apare si a treia dimensiune, uneori buna, uneori rea: monotonia. Asa ca noua campanie Dedeman te indeamna sa scapi de monotonia din cuplu. Cum? Schimband ceva in viata ta, bineinteles. Gresia din bucatarie, de exemplu", declara Adela Dan, Senior Copywriter McCann.
Campania, ce va rula pe tot parcursul anului 2010, cuprinde 5 executii TV ("Sufrageria"; "Dormitorul"; "Baie"; "Gradina"; "Santierul") difuzate pe 13 statii, OOH national (Betoniera, Cada, Fotoliu, Motosapa, Vata, Vopsea) si radio. Spoturile au fost gandite pentru a incorpora cat mai natural ofertele de produse pe care Dedeman vrea sa le promoveze de-a lungul anului.