In perioada martie-iunie URSUS, Regele Berii in Romania, lanseaza o campanie neconventionala in Bucuresti care se adreseaza consumatorilor moderni si optimisti care au incredere in ei si isi urmeaza visurile si ambitiile, croindu-si propriul drum in viata. Conceptul campaniei este exploatat in online, in parteneriat cu www.hotnews.ro ca principal mediu de comunicare, fiind declinat in OOH neconventional, ATL si PR.
Campania va dura 3 luni, timp in care amatorii se pot inscrie pe site-ul www.drumultau.ro, unde vor putea descrie drumul pe care doresc sa-l urmeze in viata si vor putea incarca o poza care sa il ilustreze. Cele mai frumoase "drumuri" vor fi proiectate dinamic pe mesh-ul URSUS amplasat pe cladirea magazinului Unirea. Cei ale caror povesti vor fi prezentate vor fi anuntati in prealabil, pentru a avea posibilitatea sa imortalizeze momentul in care "drumul" lor va fi prezentat lumii. Initiativa se bucura de sprijinul unor personalitati cum sunt Florin Serban, Dragos Bucur si Andi Moisescu.
Comentarii
Drumul...ai d'ales din trei...