Mercury360 castiga "Serbarile Timisoreana"

Mercury360 este, pentru al doilea an consecutiv, agentia aleasa de URSUS Breweries pentru organizarea Serbarilor Timisoreana 2010. Selectia s-a facut in urma unui pitch, desfasurat in perioada 24.02.2010 - 04.03.2010, la care au mai participat alte 2 agentii.

"Am ales si anul acesta sa mergem alaturi de Mercury360, intrucat propunerea facuta ne-a convins prin autencitate si inovatie. Si anul acesta Mercury a venit cu o abordare complexa, integrata si persuasiva, demonstrand inca o data ca pot reinterpreta conceptul Serbarilor intr-o poveste noua pentru consumatorii nostri. Serbarile Timisoreana reprezinta principala activitate desfasurata pe perioada verii si isi doreste sa ofere consumatorilor o experienta unica in universul brandului, memorabila si, in acelasi timp, recognoscibila." spune Ana Maria Pipera, Jr. Brand Manager Timisoreana, manager de proiect.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related