Promotiile Maggi n-au fost niciodata un demers mercantil

Buzz cu Raluca Iacob (Strategic Planner, McCann Erickson)

IQads: Ce legatura are Maggi cu dragostea parinte-copil?
Raluca Iacob: Maggi a fost primul brand care a recunoscut si a valorizat rolul, incarcatura emotionala pe care pregatirea mesei o are in cadrul familiei. A gati pentru cei dragi nu este un gest superficial, nu este o rutina, nu este o obligatie. Este un gest de grija, de dragoste pe care mamele il fac in fiecare zi, iar rasplata suprema este dragostea si sanatatea familiei. Rolul nostru este sa scoatem la lumina toata aceasta emotie care se afla in ADN-ul brandului Maggi.

IQads: Din punct de vedere strategic, Maggi exclude din target femeile care nu sunt mame?
Raluca Iacob: Maggi este un brand iubit de femei in general. Incarcatura emotionala a brandului a fost construita de-a lungul timpului in jurul celui mai puternic sentiment pe care femeile il incearca: acela de a avea grija de cei pe care ii iubesc, fie ei soti, parinti, prieteni, etc. Desigur legatura cea mai puternica emotional este cea dintre mama si copil.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune


Comentarii

ferr ferr
acum 14 ani
niste tepari nenorociti avizi dupa reclama gratuita, care au umplut toate geamurile apartamentelor cu inimioarele lor ...


Branded


Related