Vizita batranei doamne

Noul spot Millennium Bank pare genul acela de reclama indelung trudita, incarcata de sperante; genul acela de reclama care ascunde, in spatele aparentei simplitati a unui spot muzical, un indelung ping-pong cu optiuni creative si constrangeri strategice. Pare genul de reclama care, mai mult decat altele, inglobeaza un mare cumul de energii, asteptari si emotii. Pare genul acela de reclama care face mandria unui numar de oameni simpatici si competenti, formand cu totii o mare echipa, - de la client la agentie; de la recuziter pana la legendarul Tino Furtuna, claparul holografic a carui digitatie a marcat publicitatea romaneasca mai bine de 15 ani. Pare genul acela de reclama care ii entuziasmeaza si ii motiveaza pe toti acesti meseriasi, care au facut parte, timp de cateva saptamani, dintr-o confrerie ad-hoc, separata de restul lumii in numele proiectului lor secret, menit sa rupa gura targului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Sectiune


Comentarii

A D
acum 14 ani
Analizand tot acest efort analitic, imi vine in cap o intrebare-justificare cam de autobaza, asa, pe care imi permit sa o reproduc pentru ca se aplica perfect aici: de sa strici o galeata de mate pentru o basina? Iar asta din urma s-ar traduce, mai simplu si mai elegant, cam asa: un fas de raclama!
mihai blaga
acum 14 ani
De departe castiga locul 1 la categoria "mai bine stateam acasa". Daca este nevoie de atata amar de explicatie pentru reclama asta, ca nici la o cronica de film nu explici asa de mult, ceva ma face sa cred ca are o problema chiar si intre admiratori. Da, matusa aia poate fi si matusa Tamara, bantuind prin cine stie care prima casa din cele 4, dar ca si privitor si eventual consumator de produse millenium, mai bine ma duc la bcr sa traiesc azi gandindu-ma ce mai caut eu aici, sau la transilvania, sa se dea zanul la sotia mea. Poate ca in spotul asta, e totusi vorba de holograf si de noul post de consilier la ministerul de finante si nu de banca millenium.
iuliana constantinescu
acum 14 ani
Abia acum am inteles ce cauta baba in reclama. Am incercat din greu sa inteleg. Clar, nu e pentru toata lumea. Esec pe toata linia... Puteau sa incerce altfel.
matei brancu
acum 14 ani
trist mi se pare sa ii folosesti pe acesti horii moculesti ai muzicii romanesti pentru gagici urate ca sa spui ceva despre o banca.

baba a venit probabil la impuse, chipurile or fi aratat niste cercetari ca e recognoscibila. cercetarile la randul lor comandate si platite ca sa isi asigure cineva de la client scaunul de posterior sau viceversa.

daca ar fi fost cu adevarat criza si bancile ar fi trebuit sa se zbata ca sa nu inchida ghiseul, chiar ar fi putut sa existe un astfel de spot?

Ovidiu Bufnila
acum 14 ani
Imagologia Matusii la romani e purã invenție. Comunismul a ucis relațiile de familie despre care citeam noi cand eram mici in La Medeleni ºi alte fictionale. Familia, in adevartul sens traditional a fost spulberata la romani. Mitul, Legenda, Tema Matusii e o fantoma trista a bietei noastre natii. Nu are sens sa incerci sa folosesti fantome. Poti lua premii pentru fantome dar nu poti vinde cu adevarat. Apoi, Holograf nu are nici in clin nici in manecu cu universul semantic de tip Matusa. Mai e o chestie: diferenta. Vad ca Noul Valdin Marketing. Advertising, Comunicare, PR vorbeste despre Diferenta. Dar hai sa ne gandim, ce e de fapt Diferenta? Cum o percep publicurile despre care vorbim? O percep? Stau de vorba de dimineata si pana seara cu sute de oameni pe net, pe strada, prin institutii si firme, in supermarket. Oamenii Reali nu arata deloc ca in fictionalele ad. No offense. Ar trebui sa recuperam viata reala.
neacsu madalina
acum 14 ani
Florin, citindu-ti articolul (si amintindu-mi clipul) exact pe aceeasi traiectorie m-a impins si pe mine memoria...este matusica cu "bulele"...

Vazand ca nepotul si-a facut credit ipotecar, ma gandesc ca nu prea i-a mers..

Sincer, cred ca agentia a incercat un mesaj consegvent, insa nu prea i-a iesit cu coerenta...

In mintea mea, de consumator e cam haos..si nu inteleg nimic din clipul asta.

Pe de alta parte seria trecuta m-a amuzat si mi-a atras atentia.



Branded


Related