Noul spot Millennium Bank pare genul acela de reclama indelung trudita, incarcata de sperante; genul acela de reclama care ascunde, in spatele aparentei simplitati a unui spot muzical, un indelung ping-pong cu optiuni creative si constrangeri strategice. Pare genul de reclama care, mai mult decat altele, inglobeaza un mare cumul de energii, asteptari si emotii. Pare genul acela de reclama care face mandria unui numar de oameni simpatici si competenti, formand cu totii o mare echipa, - de la client la agentie; de la recuziter pana la legendarul Tino Furtuna, claparul holografic a carui digitatie a marcat publicitatea romaneasca mai bine de 15 ani. Pare genul acela de reclama care ii entuziasmeaza si ii motiveaza pe toti acesti meseriasi, care au facut parte, timp de cateva saptamani, dintr-o confrerie ad-hoc, separata de restul lumii in numele proiectului lor secret, menit sa rupa gura targului.
Vizita batranei doamne
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii
baba a venit probabil la impuse, chipurile or fi aratat niste cercetari ca e recognoscibila. cercetarile la randul lor comandate si platite ca sa isi asigure cineva de la client scaunul de posterior sau viceversa.
daca ar fi fost cu adevarat criza si bancile ar fi trebuit sa se zbata ca sa nu inchida ghiseul, chiar ar fi putut sa existe un astfel de spot?
Vazand ca nepotul si-a facut credit ipotecar, ma gandesc ca nu prea i-a mers..
Sincer, cred ca agentia a incercat un mesaj consegvent, insa nu prea i-a iesit cu coerenta...
In mintea mea, de consumator e cam haos..si nu inteleg nimic din clipul asta.
Pe de alta parte seria trecuta m-a amuzat si mi-a atras atentia.