ESPN XP va evalua comportamentul consumatorilor pe durata Campionatului Mondial de fotbal 2010

ESPN va lansa in perioada Campionatului Mondial de fotbal din 2010 initiativa ESPN XP, un proiect de cercetare destinat evaluarii comportamentului consumatorilor in raport cu desfasurarea unui eveniment sportiv major, analiza ce va cuprinde toate mediile de comunicare, potrivit Adweek.

Despre ESPN XP Artie Bulgrin a declarat: "Constituie un mare pas inainte in angajamentul nostru de a descifra consumul media si de a evalua impactul sau. Cu ESPN XP vom spori intensitatea muncii noastre". Reprezentantii ESPN considera ca va trece un timp pana cand o astfel de cercetare isi va proba validitatea si pana cand vor putea oferi garantia ca rezultatele obtinute sunt relevante pentru clienti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related