Un nou brief pe platforma AD!DEA: Shakespeare School

Centrul de invatare a limbii engleze Shakespeare School lanseaza un nou brief pe platforma AD!DEA.

"Lansarea briefului pe platforma AD!DEA a venit ca urmare a dorintei noastre de a gasi cel mai bun concept pentru campania de promovare a cursurilor intensive de vara de limba engleza desfasurate la Shakespeare School, in Bucuresti", declara Irina Alionte (Marketing Manager, Shakespeare School).

Obiectivul campaniei ce se preconizeaza ca va avea loc in perioada aprilie-iunie, este pe de o parte unul calitativ: sporirea notorietatii cursurilor de vara de la Shakespeare School, dar si unul cantitativ: marirea cu 30% a numarului de cursanti participanti la aceste cursuri intensive.

"Mesajul pe care dorim sa il transmitem si care va sta la baza conceptului creativ este acela ca in cadrul cursurilor intensive de vara de la Shakespeare School, limba engleza devine jucausa, interesanta si usor de invatat!", completeaza Marketing Manager-ul Shakespeare School.

Propunerea unica de vanzare (USP-ul) centrului de invatare a limbii engleze Shakespeare School este "Limba engleza altfel", abordarea folosita in procesul de predare a limbii engleze fiind una neconventionala.

"Asteptam din partea creativilor sa transpuna mesajul nostru intr-un concept surprinzator, dar potrivit pozitionarii brandului nostru. Dintre elementele folosite in cadrul mixului de promovare, o pondere importanta va fi detinuta de online (bannere, popup-uri, virale), urmat apoi de POSM (flyere, afise prin scoli/licee) si newslettere. Tinand cont de faptul ca online-ul reprezinta principalul ax al campaniei noastre de promovare, ne dorim propuneri creative care nu se limiteaza la livrarea unui concept standard de banner, ci sunt binevenite si acele idei care sa vizeze folosirea intr-un mod mai neconventional a spatiului online".

Deadline-ul pentru confirmarea participarii la rezolvarea brief-ului este 29 martie, trimiterea propunerilor de comunicare are ca termen limita data de 10 aprilie, castigatorul urmand sa fie anuntat pana pe 17 aprilie. Premiul pentru cea mai buna rezolvare a briefului este de 300 euro.

"Credem ca AD!DEA vine in sprijinul industriei de marcomm, oferind prima platforma online de idei creative, acesta fiind de altfel si considerentul pentru care am optat sa lansam aici proiectul nostru, in speranta ca va primi propuneri surprinzatoare din partea creativilor!", concluzioneaza Irina Alionte, Marketing Manager Shakespeare School.

AD!DEA reprezinta prima platforma romaneasca de idei creative pentru campanii publicitare, proiect dezvoltat de F5 si Blue Idea, compania care detine in portofoliu IQads si SMARK, in parteneriat cu Mugur Popovici, antreprenor cu peste 10 ani experienta in marketing si comunicare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related