Intre 1 si 8 martie, femeile au intampinat primavara alaturi de Redd's, participand la Redd's Fest Week: o saptamana dedicata muzicii live, pieselor de teatru neconventionale, filmelor bune, cadourilor si surprizelor cu iz de "altfel", toate in compania berii preferate.
Pentru prima data in universul feminin, vestitorul primaverii a fost... Redd's. Dezvoltata si implementata de Draftfcb, campania Redd's Fest Week a fost comunicata prin spoturi radio (I, II, III), difuzate pe Magic FM si Kiss FM, concursuri pentru ascultatoarele Radio Guerilla, concursuri online organizate pentru cititoarele www.tabu.ro, www.121.ro si www.kudika.ro si sustinuta prin PR.
Doamnele si domnisoarele au sarbatorit "ca fetele, la o bere", intr-o saptamana care le-a oferit din plin: martisoare in stil Redd's, la Sala Dalles, concerte live in Spice Club cu Jukebox si in Coyote Café cu Daniel Lazar Band, spectacole de stand up comedy la Club 99, piese de teatru in regia lui Chris Simion, lansare de carte, shopping in Baneasa Shopping City, o noapte a Oscarurilor in Idelier si mult asteptata premiera a filmului Alice in Tara Minunilor, la Movieplex.
In seara de 8 martie, Redd's Fest Week a surprins din nou publicul feminin, prin bun gust si autenticitate: o petrecere si un stil propriu de a sarbatori primavara, intr-o locatie speciala (Club Kazeboo), cu prezentari de moda sub semnatura Mihaelei Glavan si a lui Adrian Oianu, concerte live cu Vama si Kumm si...Redd's. Berea Fresh, cu aroma de lamaie!
Desfasurat anul acesta doar in Bucuresti, Redd's Fest Week a insemnat participarea directa a mai mult de 4500 de persoane la evenimentele din calendar si o campanie de comunicare care a combinat radio, internet, materiale de comunicare specifice fiecarui eveniment (afise, filme, materiale promotionale), direct mailing si media relations.
Echipa Draftfcb care s-a implicat in proiectul Redd's Fest Week este formata din: Andreea Paun - Senior Copywriter, Wanda Hutira - Art Director, Ana-Maria Pascaru - Senior PR&Events Manager, Alina Stefan - PR&Events Executive, Ana-Maria Velici - BTL Project Manager, Laurentiu Cluve - BTL Project Manager, Iulia Fierbintu - BTL Project Manager, Andra Stanculescu - BTL Executive, Catalina Balan - Account Manager, Iulia Stanescu - Production Manager, Sorina Pirlea - PR&BTL Director, Oana Padure - Strategic Planning Director, Ana-Maria Oila - Account Director si Dragos Radulescu - Creative Director.
Din partea Redd's proiectul a fost coordonat de Anca Severin - Brand Manager si Renaud Thiers - Group Brand Manager Worth more brands.
Ursus Breweries, parte a grupului SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania. Compania are sediul central in Bucuresti si detine 4 fabrici de bere in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, avand peste 1.700 de angajati. Marcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timisoreana, Peroni Nastro Azzurro, Pilsner Urquell, Redd's, Miller, Stejar, Ciucas si Azuga.
SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participatii in societati producatoare de bere sau acorduri de distributie pe 6 continente. Marcile Grupului includ beri premium internationale, cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, precum si o gama exceptionala de marci locale cu pozitii de lider, precum Aguila, Castle, Miller Lite, Snow si Tyskie. In afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care imbuteliaza produse Coca-Cola.
Draftfcb s-a nascut prin fuziunea dintre una din cele mai vechi agentii de publicitate din lume - Foote Cone & Belding (FCB) si DRAFT - una dintre cele mai puternice agentii de marketing. In 2006, Interpublic Group a hotarat ca la nivel international FCB si DRAFT sa se uneasca si sa se transforme in DRAFTFCB. Compania are peste 9500 de angajati in intreaga lume, reteaua cuprinzand 180 de birouri in 110 tari. In Romania, Draftfcb are 12 ani de activitate.
Comentarii