Delaco lanseaza o noua campanie de comunicare pentru promovarea cascavalului Delaco, vedeta portofoliului de produse al companiei. Conceptul creativ al spotului publicitar "Tatal", care a inceput sa ruleze pe principalele posturi de televiziune in luna martie, este semnat de agentia de publicitate CAP.
Delaco si-a obisnuit deja consumatorii cu abordari directe, in care spune lucrurile simplu si natural, fara artificii, iar noua campanie de comunicare, lansata in aceasta saptamana, nu face rabat de la aceasta linie de comunicare. Campania accentueaza aceste caracteristici ale brandului, iar spotul "Tatal", dezvoltat de CAP, plaseaza brandul intr-o zona moderna, in care taticii incep sa aiba mana libera in bucatarie. Personajul principal face tot posibilul sa-i ofere ce-i mai bun fiului sau - un baiat neastamparat, ca majoritatea copiilor de varsta lui si care examineaza cu ochi curiosi si amuzati eforturile parintelui. Chiar daca rezultatul final, sandvisul, nu este unul perfect, importante sunt efortul depus si relatia dintre cei doi.