Cum faci irezistibil un patratel de ciocolata Milka?

Cat de greu e sa scrii un copy pentru ciocolata?
Prea greu nu are cum sa fie. E un produs care trezeste aproape automat sentimente pozitive. Tuturor le place ciocolata. Poate doar fetelor le mai place s-o urasca din cand in cand. Dar chiar si atunci o plac pe ascuns. Asa ca atata timp cat un patratel de ciocolata ti se pare aproape irezistibil, lucrurile se scriu de la sine. Practic, nu e decat un secret: sa gasesti povestea pe care o are ciocolata ta si s-o ajuti sa se desfasoare fara intreruperi.

Ce tone of voice alegi pentru a te diferentia?
Ca tone of voice, cea mai mare tentatie la ciocolata e sa fii intr-un etern film romantic. Asa ca diferentierea e un pas mai departe si tine de nuante. Dar si cu nuantele e tot ca la povesti. De pilda, povestea clasica: boy meets girl. Poti sa scrii despre Sid si Nancy sau poti sa scrii depre o ea care-si flutura bratele, la apus de soare, pe Titanic, langa un el cu un breton filat, abia miscat de vant. In sine, povestea e aceeasi. Dar ce diferenta de nuante intre Gary Oldman si DiCaprio, nu?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related