Rusu+Bortun Brand Growers™ a castigat contul ING pentru Mid Corporate Banking

In urma unui pitch desfasurat in luna februarie, agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers™ a castigat contul de strategie si creatie al ING pentru Mid Corporate Banking.

"Incercam sa fim foarte atenti la care pitch-uri sa participam si la care sa nu. Am prefera sa n-avem nevoie de pitch-uri, dar mai e mult pana departe. Invitatia din partea ING Bank ne-a onorat si motivat, mai ales ca a fost totul foarte bine organizat: 3 agentii invitate, briefing foarte clar si 3 saptamani de lucru. Ne bucuram mult pentru ca abordarea noastra strategica a castigat un cont atat de important si ne bucuram si mai mult pentru ca s-a ales un concept creativ de care suntem foarte mandri. La mai putin de doi ani de la lansare, acoperim un portofoliu foarte variat de clienti atat pe identitate cat si pe comunicare de brand, iar efortul nostru capata din ce in ce mai mult sens." afirma Catalin Rusu - Creative Director & Managing Partner.

"Am vazut 3 agentii foarte entuziaste si pregatite sa abordeze un subiect destul de dificil. Echipa Rusu+Bortun Brand Growers™ a reusit sa transpuna mesajul nostru intr-un concept surprinzator si relevant. Ne asteptam la o colaborare pe masura" a declarat Iosefina Frolu, Director Marketing si Comunicare ING Commercial Banking.

Din echipa castigatoare au facut parte: Marc Bortun - Senior Designer & Creative Partner, Anca Tazlaoanu - Brand Consultant, Tudor Nastase - Senior Designer, Luca Dinulescu - Copywriter si Catalin Rusu - Copywriter & Creative Director.

Rusu+Bortun Brand Growers™ se pozitioneaza ca agentie de strategie si manifestare de brand. Este prima companie structurata ca agentie de brand ce ofera si servicii de comunicare externa, asumandu-si responsabilitatea pentru intreaga identitate si comunicare a clientului.

Pe langa ING Bank, portofoliul agentiei cuprinde clienti precum: Procter & Gamble (Gillette Fusion, Gillette Balkans Talent Cup, Gillette Football Academy, Turul Phenomenal Gillette), EuroMiniStorage, Cosmote, Hostway Romania, Explore Travel, Grupul Realitatea Catavencu, Medicover Romania, Italoparts Holding, Conadi Real Estate, Romspedition Logistik (Auto1one), Millenium Communications (AdPrint, Gala Societatii Civile, ADOR, Internetics), Samsung Romania, Unilever (Rama, Becel), Technophar. Printre brand-urile crescute de Rusu+Bortun se afla: Cratima, Autism Romania, 3rdEYE, Brand Relations, Conformist, Prego, Extenso, Becker Consult, Colocvio, Notting Hill, Silver Bullet, Blogway, Markit, Logisticon, The Parts, Greenworks, EcoEnergia, TabaRama, Identis, Reveloper.com, Auto1one, salvamoviata.ro, Smark sau adoptaunong.ro.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Rusu+Bortun

Rusu+Bortun este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Conform Art Directors Club, Rusu+Bortun este printre cele mai creative agentii din Romania in 2022. Din 2008, Rusu+Bortun integreaza servicii... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related