GimRom Holding, compania ce detine marca Gima in Romania, a organizat o licitatie pentru desemnarea agentiei de publicitate ce va relansa, sub un alt nume, supermarketurile Gima. In urma propunerilor prezentate de mai multe agentii de publicitate, Publicis Romania a fost desemnata agentia care va introduce pe piata noua marca de supermarket.
Agentia a propus atat numele noii marci, precum si toate elementele de identificare ale noii marci: logotip, culori, semnalistica etc. Principalul proiect de care se va ocupa agentia va fi lansarea catre public a noului nume al magazinelor Gima, G'Market. "Pentru noi a fost extrem de provocator sa crestem aceasta marca din fasa si sa ii conferim, in primul rand prin nume, logo si culori, o personalitate. Denumirea nu a fost intamplatoare, iar intreaga compozitie grafica este plina de insemnatate. Este o marca ce traieste singura, prin simpla prezenta, iar acest lucru ne confirma ca G'market va fi o marca puternica si cu relevanta pentru consumator." a declarat Daniel Raicea, Client Service Director la Publicis Romania. Campania de introducere a marcii G'Market a inceput in septembrie si va avea ca suport comunicarea integrata pe canale ATL si BTL.
G'market doreste sa continue standardul de calitate impus de Gima in magazinele sale, dar in acelasi timp sa fie mai apropiata de clienti. Dupa campania de comunicare a schimbarii de nume, G'market va propune clientilor in mod constant, beneficii concrete, premii si produse cu preturi reduse.