MVcom promoveaza pentru Cora "Pretul de o zi"

Poster Plan a implementat pentru Cora in debutul acestei primaveri, o campanie ce are ca principala strategie promovarea preturilor HiperMici, valabile in hipermarket pentru o singura zi.

Echipaje de outdoor-mobil MVcom-MAXI, promoveaza ofertele de o zi ale hipermarket-ului, pe trasee definite in mod dedicat fiecarui magazin Cora.

"Folosirea diferitelor produse pe post de locomotiva in cadrul procesului de vanzare, nu este o chestiune noua. Campania de acum se constituie ca o initiativa extrem de indrazneata deoarece nimeni nu a reusit o comunicare in cadrul careia sa promoveze produse locomotiva listate la preturi ultra-avantajoase, doar pentru o singura zi. In acest sens, am fost deosebit de incantati cand Cora si Poster Plan au apelat la serviciul nostru de outdoor-mobil (MVcom-MAXI)", declara Andreea Pali - General Manager, Motion Vision Communication.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related