Generali Asigurari deruleaza o campanie de comunicare pentru sustinerea asigurarii locuintelor

Generali Asigurari a lansat campania promotionala dedicata politei de asigurare de locuinta - Eurocasa Completa Plus, prin care clientii pot beneficia de o reducere de pana la 20% (in functie de zona seismica unde se afla imobilul asigurat), in perioada 2 martie - 30 aprilie 2010.

Promotia este sustinuta de o ampla campanie de comunicare, cu sustinere media. Obiectivele campaniei urmaresc informarea cu privire la utilitatea unei asigurari facultative, prin explicarea detaliata a riscurilor acoperite, precum si excluderea perceptiei de pret mare, prin exemple de cost.

"Prin aceasta campanie, ne dorim activarea spiritului de responsabilitate a romanilor fata de un bun important pe care-l detin, locuinta, informarea cu privire la multiplele riscuri care pot fi acoperite prin incheierea unei asigurari facultative, dar si combaterea barierei de pret, conform careia o asigurare completa de locuinta este costisitoare sau inaccesibila. Astfel, in urma efectuarii unui calcul simplu pentru polita de locuinta Generali, clientul va realiza ca doar cu, de exemplu, 1 leu/zi isi poate proteja casa impotriva unei game extrem de variate de riscuri. Pentru toti cei care doresc sa verifice cat i-ar costa o astfel de asigurare completa, am dezvoltat pe platforma web, www.generali.ro, o aplicatie prin care in maximum un minut clientul poate afla tariful anual al asigurarii propriei locuinte", a declarat Daniela Dimitriu, Head of Marketing & PR Generali Asigurari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related