Agentia de publicitate GAV se alatura retelei Interpartners Worldwide, consolidandu-si astfel pozitia pe plan local, dar si pe pietele din zona ECE si pe cele balcanice. Interpartners este o retea de agentii independente inregistrata in Marea Britanie, cu sediul la Bruxelles, reprezentand un grup de 22 de agentii de publicitate si marketing din Europa, America si Australasia, avand peste 1200 de clienti la nivel international si 630 de angajati. Printre clientii internationali se numara Procter & Gamble, Yamaha, Media Markt, Wella, Blockbuster Video sau Citizen.
"Ca membra a unei retele independente dominata de spirit antreprenorial, GAV va avea posibilitatea de a depasi granite de natura geografica sau culturala si de a oferi clientilor sai un instrument formidabil in crearea unor noi oportunitati de marketing, avand acces la 200 de milioane de consumatori in Europa Centrala si de Est si Balcani, dar si la know-how experimentat cu succes de la Istanbul pana la Sydney. Ne pastram statutul de agentie independenta, dispunand insa de resurse globale pe care le putem pune in slujba brand-urilor si clientilor nostri. Aceasta a fost motivatia noastra in decizia de a ne alatura Interpartners", a declarat Lucian Georgescu, Managing Partner GAV.