Cum te diferentiezi ca tone of voice intr-o categorie aglomerata cum este telecom-ul?
Nu cred ca brandurile telecom au o abordare similara din punct de vedere al comunicarii. As nuanta putin afirmatia. Sigur, toate fac spoturi TV, printuri si reclame radio care se termina cu oferte de minute si sms-uri, dar, dincolo de nivelul asta, avem de-a face, de la caz la caz, cu proverbiala diferita mancare de peste.
Ok, poate Vodafone si Cosmote sunt un fel de verisori de gradul 2, in sensul ca ambele branduri au avut curajul de a investi bani (si de a demonstra functionalitatea unei categorii de spot TV considerata, pana nu demult, de catre clienti imposibila, damnata, sortita catastrofei) in spotul cu dialog. In acest sens, putem vorbi de un tone of voice comun, intarit probabil si de accentul pe care ambele branduri il pun pe individ si pe dorintele lui: More power to you, Lumea noastra e a ta.
In lumea Orange, individualismul e inlocuit de "Together we can do more"; un idealism pe care il putem apropia impreuna. In plus, exista un soi de atmosfera "premium", ceva care te face sa poti deosebi cu ochii inchisi publicitatea lor de cea a competitiei.
Cat de mult te solicita un copy pentru un client din telecom?
Recunosc ca body copy-urile nu ma solicita foarte mult. Body copy-urile din publicitatea contemporana sunt scurte si la obiect, la polul opus al glorioaselor pagini de proza publicitara pe care le scriau copywriter-ii din Mad Men sau Bill Bernbach. Acum accentul cade pe imagine. Ghinionul lui Bogdan, artul meu :).
Comentarii