Cum te diferentiezi ca tone of voice intr-o categorie aglomerata cum este telecom-ul?
Romtelecom este entertainer-ul care iti livreaza distractia pe care tu o alegi. Spre deosebire de alti clienti de telecom, entertainment-ul oferit de Romtelecom se adreseaza nevoilor intregii familii: telefonie, televiziune si internet. Vorbim cu omul modern care isi doreste o viata mai buna la el acasa, alaturi de familie si prieteni. In dialogul cu consumatorul folosim un ton prietenos si personal. Cu alte cuvinte, vorbim cu TINE, nu cu o categorie de oameni ca tine :)
Cat de mult te solicita un copy pentru un client din telecom?
Un client de telecom nu se compara cu un client de bere, apa sau lapte. Piata de telecom este mult mai activa: campanii, promotii, oferte, discount-uri, produse noi, Dolce, Voce, Clicknet etc. Romtelecom e un client MARE si e nevoie de copy mult & rapid livrat catre art-ul care asteapta, catre account-ul care asteapta, catre clientul care asteapta, catre consumatorul care asteapta. Asteapta putin! A mai intrat un brief.
Comentarii
Se pare ca nu e mare filosofie la mijloc.
Iar reclamele la Romtelecom, Dolce sau whatever, cele cu papagalul care comanda pizza in draci si cu cei 2 porumbei sunt la fel de iritante... Fie creativii isi inchipuie ca suntem o natie de stupizi, fie ei insisi nu pot depasi stadiul asta....