Parteneriatul dintre EuroMiniStorage si Rusu+Bortun Brand Growers s-a concretizat in prima campanie de comunicare a mini depozitului cu autoservire situat pe B-dul Theodor Pallady nr .42.
Campania isi propune sa familiarizeze publicul roman cu noul concept de "self storage". Platforma de comunicare a Euroministorage are la baza un gand foarte simplu si pleaca de la o nevoie identificata a targetului (chiar daca ea nu este neaparat constientizata): lipsa de spatiu. Fie ca iti redecorezi casa, te muti, familia ta se largeste, ai nevoie de un sediu de business mai aerisit pentru angajatii tai sau pur si simplu iti place sa colectionezi obiecte de ceramica. Toate acestea sunt situatii in care trebuie sa faci un compromis: renunti la spatiu si implicit la confort.
In istorie, idiferent de situatie, oamenii au stiut sa se adapteze la conditiile vitrege de trai, insa aceasta adaptare nu s-a petrecut fara urme. De dragul conceptului creativ, lipsa spatiului poate duce la adaptari surprinzatoare. In acest sens, mesajul Euro Mini Stoarge "Adapteaza-ti spatiul sau te va adapta el pe tine" vorbeste cu umor despre pericolul care ne paste. Conceptul este declinat pe diverse medii de la print (Biblioteca, Frigider, Violoncelul Andrei, Lampa lui Alex) si online (retele sociale, bannere, concursuri), la actitivati de direct mailing, door-to-door si PR.
Cea de-a doua componenta a campaniei vizeaza targetarea celor cu pasiuni bine definite: fie ei colectionari, iubitori de sporturi (motociclism, snowboarding, ski etc), artisti culinari, pescari amatori sau trupe artistice. "Pasiunile ar trebui sa-ti ocupe timp, nu spatiu" este o abordare tactica, cu un mesaj atitudinal care incearca sa-i inspire pe cei din target sa-si traiasca din plin hobby-ul, dar fara compromisuri spatiale.
"Pentru EuroMiniStorage, lucram in cel mai liber si mai responsabilizant mod posibil. Clientul are incredere in competentele noastre strategice si creative. Pe scurt, ne lasa sa punem pe post directiile pe care le consideram relevante pentru business-ul lui, iar cresterile de buget se intampla sau nu, in functie de rezultatele pe care le obtinem. Optimizarea bugetului de comunicare este placerea si responsabilitatea noastra. In aceste conditii, ne pare foarte bine ca parteneriatul dintre noi, tocmai a fost prelungit pe inca 6 luni. ", afirma Catalin Rusu, Creative Director & Managing Partner la Rusu+Bortun Brand Growers.
Comunicarea PR si organizarea evenimentului de lansare au dezvoltate de agentia Millenium Communications. De strategia si promovarea online (SEO, SEM, SMM) a Euro Mini Storage s-a ocupat agentia de strategie si manifestare online R+B Cyber Growers, condusa de Gabriel Saftescu.
Din echipa Rusu+Bortun Brand Growers au participat: Alexandra Ionescu - Account Director, Marc Bortun - Senior Designer & Creative Partner, Francisc Zinz - Senior Designer & Postproduction Director, Alex Boeangiu, Luca Dinulescu - Copywriters, Luiza Olaru - Print Producer, Anca Uscatescu - DTP & Postproduction Manager si Catalin Rusu - Copywriter & Creative Director. Din partea clientului s-a implicat Danu Temelie, Managing Partner EuroMiniStoarge.
EuroMiniStorage (www.euroministorage.ro) este prima investitie importanta in domeniul mini depozitarii cu autoservire din Romania. EuroMiniStorage ofera posibilitatea de a inchiria spatiu incepand de la 1 mp la 27mp sub forma boxelor individuale - unituri private - la al caror acces direct (auto) se face pe baza unui card personal securizat. Serviciul este disponibil 24 ore pe zi, 7 zile pe saptamana si este dotat cu sisteme de alarma individuale, sisteme de detectare a fumului si asigurare valabila pentru bunurile pastrate. Indiferent ca este vorba de depozitarea unei motociclete, a unei perechi de schiuri sau a mobilei vechi, EuroMiniStorage propune un serviciu flexibil, sigur, avantajos si "smart" prin care oricine poate scapa de surplusul de obiecte pe care le depoziteaza in mod inutil in casa sau la birou.
Rusu+Bortun Brand Growers se pozitioneza ca agentie de strategie si manifestare de brand. Este prima companie structurata ca agentie de brand ce ofera si servicii de comunicare externa, asumandu-si responsabilitatea pentru intreaga identitate si comunicare a clientului.
Pe langa EuroMiniStorage, portofoliul agentiei cuprinde clienti precum: Procter & Gamble (Gillette Fusion, Gillette Balkans Talent Cup, Gillette Football Academy, Turul Phenomenal Gillette), Cosmote, AutoClubContact (9695), Hostway Romania, Explore Travel, Grupul Realitatea Catavencu, Medicover Romania, Italoparts Holding, Conadi Real Estate, Romspedition Auto1one, Millenium Communications (AdPrint, Gala Societatii Civile, ADOR, Internetics), Samsung Romania, Unilever (Rama, Becel), Set Events. Printre brand-urile crescute de Rusu+Bortun se afla: Cratima, Autism Romania, 3rdEYE, Brand Relations, Conformist, Prego, Extenso, Becker Consult, Colocvio, Notting Hill, Acasa.ro, Blogway, Markit, Logisticon, The Parts, Greenworks, EcoEnergia, TabaRama, Identis, Reveloper.com, Auto1one, salvamoviata.ro, Smark sau adoptaunong.ro.