Toshiba, unul dintre producatorii de top in domeniul computerelor, lanseaza prima campanie regionala de comunicare pentru promovarea pachetului unic de beneficii "GARANTIA ORICE AR FI".
Pentru a oferi o mai buna intelegere pentru "GARANTIA ORICE AR FI" in regiunea SEEI (Europa de Sud-Est si Israel), Toshiba va derula in aceasta regiune diverse activitati de comunicare in cadrul noii campanii, precum un nou blog de companie (www.garantiaoricearfi.ro), o serie de clipuri video online, concursuri, comunicare cu bloggeri, initiative pe Facebook si programe speciale pentru retail.
Goran Kurt, Marketing Manager, South Eastern Europe & Israel, Computer Systems Central Europe: "«GARANTIA ORICE AR FI» de la Toshiba este disponibila in continuare si vrem ca toti consumatorii sa stie despre ea. Aceasta noua campanie sprijina strategia noastra de a-i face pe oameni sa inteleaga ca, pe langa laptop-uri fiabile si de calitate, Toshiba vrea sa ne asigure ca experienta clientilor cu produsele sale nu va fi afectata orice ar fi."