Toshiba continua campania pentru "Garantia orice ar fi"

Toshiba, unul dintre producatorii de top in domeniul computerelor, lanseaza prima campanie regionala de comunicare pentru promovarea pachetului unic de beneficii "GARANTIA ORICE AR FI".

Pentru a oferi o mai buna intelegere pentru "GARANTIA ORICE AR FI" in regiunea SEEI (Europa de Sud-Est si Israel), Toshiba va derula in aceasta regiune diverse activitati de comunicare in cadrul noii campanii, precum un nou blog de companie (www.garantiaoricearfi.ro), o serie de clipuri video online, concursuri, comunicare cu bloggeri, initiative pe Facebook si programe speciale pentru retail.

Goran Kurt, Marketing Manager, South Eastern Europe & Israel, Computer Systems Central Europe: "«GARANTIA ORICE AR FI» de la Toshiba este disponibila in continuare si vrem ca toti consumatorii sa stie despre ea. Aceasta noua campanie sprijina strategia noastra de a-i face pe oameni sa inteleaga ca, pe langa laptop-uri fiabile si de calitate, Toshiba vrea sa ne asigure ca experienta clientilor cu produsele sale nu va fi afectata orice ar fi."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related