Visa lanseaza in Romania prima campanie FIFA

Visa Europe deruleaza de la 1 martie cea mai recenta campanie de imagine in Romania. Mecanismul campaniei se axeaza pe o promotie in cadrul careia fiecare achizitie facuta cu un card Visa ii poate aduce posesorului cardului si unui prieten al acestuia sansa de a merge la Campionatul Mondial FIFA 2010 din Africa de Sud™.

Campania, care se deruleaza pe mai multe canale media si include promotii si activitati interactive pentru consumatori, este cea de-a treia din seria campaniilor de succes care au la baza conceptul Visa Europe, "Viata merge mai usor cu Visa", dupa "Alergatorul" si cea de "Taxe". In acelasi timp, este prima campanie care se axeaza pe sponsorizarea campionatului mondial de fotbal FIFA (Fédération Internationale de Football Association) de catre Visa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Wavemaker Romania

Exceptional growth requires uncomfortable change.We do our best work for brands who relish being provoked to go further and faster, together.   That’s why we’ve built Provocative Planning, a... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Oameni

Sectiune



Branded


Related