Compania de strategie si design de brand BrandTailors a creat noile ambalaje pentru cele doua SKU-uri de lapte proaspat pasteurizat (ESL) LaDorna.
Datorita dorintei de a creste cota de piata a brand-ului LaDorna, compania Dorna Lactate decide intarea in categoria de lapte proaspat pasteurizat (ESL) prin lansarea a doua SKU-uri de lapte si adreseaza echipei BrandTailors cerinta de a dezvolta extensia de linie de produs prin crearea design-ul de ambalaj, pastrand amprenta vizuala LaDorna.
Consultantii BrandTailors au identificat, in urma auditului de brand faptul ca fascinatia brand-ului LaDorna decurge din proiectarea devenirii laptelui intr-un spatiul feeric, in mijlocul unei naturi vii si colorate: "Design-ul de ambalaj reda un cadru al acestei lumi indepartate: momentul turnarii laptelui proaspat intr-o cobilita. Diversitatea cromatica a naturii asigura diferentierea intre cele doua SKU-uri (cu 3,5% si respectiv 1,5% grasime) si miscarea fluida a laptelui imprima dinamism graficii de ambalaj, generand astfel un grad ridicat de vizibilitate la nivelul raftului.", a declarat Andreea Florea, Brand Consultant BrandTailors.