Ciuc Premium lanseaza campania "O mie de moduri de a deschide o bere"

Berea Ciuc Premium lanseaza sticla de 0,5 litri cu noul capac cu inel, oferind consumatorilor acces rapid la berea lor preferata. Capacul cu inel reprezinta un beneficiu functional adus sticlei de Ciuc Premium de 0,5 litri. Sticla de Ciuc Premium de 0,5 litri si-a pastrat aspectul clasic si autentic, in care caracteristicile moderne sunt imbinate cu cele traditionale.

"Prin lansarea sticlei de Ciuc Premium de 0,5 litri cu noul capac cu inel le propunem consumatorilor sa renunte la cele 1000 de moduri de a deschide o bere, fie ele clasice sau alternative, oferindu-le acces rapid la berea lor preferata.Acesta este modul in care "o bere dintr-o mie" devine mai usor de savurat.", declara Gabriela Galatanu, Group Brand Manager.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related