Head of Creative-ul Tribal DDB London despre cum influenteaza tehnologiile de mobile un business

Buzz cu Matt Ross (Head of Creative, Tribal DDB London) - speaker la Mobile Advertising Congress 2010

IQads: Matt, te-am vazut pe lista de speakeri de la Mobile Advertising Congress. Despre ce ne vei vorbi joi la conferinta?
Matt Ross: Alaturi de tehnicile de social media, telefoanele mobile vor constitui tehnologia care va schimba cel mai mult regulile jocului in marketing in viitorul apropiat. Voi vorbi despre cum ne influenteaza business-ul tehnologia telefonului mobil in momentul de fata, despre noile dezvoltari care exista acum si pe care noi le consideram cele mai importante si despre entuziasmul nebun pe care il avem pentru ce ne rezerva viitorul in acest domeniu.

IQads: Care e exemplul tau favorit de o campanie care a integrat cel mai bine mai multe tipuri de tehnologie?
Matt Ross: Din ce am lucrat noi, ar fi campania pentru MONOPOLY City Streets care a integrat Google Maps in jocul MONOPOLY. A integrat, de asemenea, si elemente de mobile.

IQads: Apropo de campanii facute de voi, povesteste-mi putin despre experimentul Trivial Pursuit. Care e povestea lui?
Matt Ross: Trivial Pursuit era un brand obosit. HASBRO a venit la Tribal DDB cu un brief in care ne cereau sa starnim o conversatie cu oamenii in jurul lansarii noului joc Trivial Pursuit - "Team". Asa ca am hotarat sa instigam la lupta doua dintre cele mai vechi echipe din toate timpurile - barbatii si femeile - unii impotriva celorlalti, pentru cucerirea titlului de "cel mai destept". Trebuia doar sa intri pe www.trivialpursuitexperiment.com, sa alegi genul feminin sau masculin si apoi sa-ti ajuti echipa sa dovedeasca faptul ca e cea mai desteapta, raspunzand corect la cat mai multe intrebari vroiai. Ca sa-i starnim si sa-i facem sa se tachineze reciproc, am facut un parteneriat cu YouTube prin care am difuzat o serie de clipuri hilare, dovezi de "lipsa de inteligenta", cand userii dadeau un raspuns gresit.

IQads: Si care a fost rezultatul? Ce feedback ati primit?
Matt Ross: Rezultatul a fost uimitor. S-a raspuns corect la peste 8.1 milioane intrebari, iar raspunsurile totale au atins cifra de aproape 20 milioane intrebari. O medie de peste 5 minute petrecute pe site per utilizator. Campania a castigat deja mai multe premii si avem sperante mari cu ea in sezonul de premii care se apropie - la Cannes si la New York.

IQads: As vrea sa vorbim si despre digital brand building. Care ar fi, dupa tine, cea mai importanta regula in procesul de constructie a unui brand in mediul digital?
Matt Ross: Daca am imparti acest proces, in linii mari, in trei categorii - comunicare, continut si utilitate - singura si cea mai importanta regula care trebuia aplicata celor trei categorii e sinceritatea. Fii sincer cand comunici, altfel se va afla. Fii stralucit in crearea de continut, astazi mai mult ca oricand, trebuie sa facem lucruri mai distractive, care ii implica mai mult pe oamenii carora ne adresam. Fii cu adevarat de folos in continutul pe care il oferi, fa o diferenta in vietile oamenilor. Restul e pe planul secund.

IQads: O intrebare de final. Cum ti-ai promova agentia in 140 de caractere de Twitter?
Matt Ross: We are inventors. We invent communications. We invent experiences. We invent utilities. All based solidly on insights in our client's brands.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Campanii

Oameni

Sectiune



Branded


Related