Seria evenimentelor la care participa cadetii continua cu Mobile Advertising Congress, cel mai important eveniment de gen din Europa Centrala si de Est, organizat de The Marketer. Acesta va avea loc pe 25 februarie la Hotel Intercontinental si va prezenta studii de caz, cele mai noi tendinte si strategii folosite in platformele de marketing mobil, precum si instrumente interactive de promovare a brand-urilor.
Cu aceasta ocazie, IQads Kadett si The Marketer ofera cadetilor sansa de a participa la prezentarile invitatilor locali si internationali si de a beneficia de toate avantajele care decurg din prezenta lor acolo, cum ar fi concursurile cu premii pentru public. Invitatiile disponibile vor fi oferite in urma unui concurs care vizeaza cunoasterea gradului de familiarizare a cadetilor cu modul in care marketingul mobil functioneaza pe piata locala.
IQads Kadett este primul program de talent scouting pentru industria locala de marcomm, organizat de IQads impreuna cu Coca-Cola Hellenic, care beneficiaza de sprijinul IAA Young Professionals. Partenerii proiectului sunt Test Central, Advice Students, ASER Romania, PRME Romania, Radio Guerrilla, 24-FUN, Money Express, Money.ro, SMARK, Elevate, OOPS Media, Monopoly si printcenter.ro.