[AdPrint 2010] Jennifer Skupin: Unii clienti ne cer doar printuri

Buzz cu Jennifer Skupin (Senior Creative, KesselsKramer; membra a juriului AdPrint 2010)

IQads: Spune-mi 3 motive pentru care, in opinia ta, printul inca mai este un mediu de comunicare atractiv.
Jennifer Skupin: In primul rand, mediul insusi. Imi pare rau, copaci, dar hartia inca ne ofera o experienta tactila care se pare ca ne place. In al doilea rand, a citi o revista sau un ziar e o alegere (spre deosebire de expunerea la un poster pe strada), ceea ce inseamna ca probabil suntem mai deschisi spre continutul ei/lui. Asadar, suntem mai relaxati si mai receptivi cand citim o revista sau un ziar. Tot legat de asta, al treilea motiv ar fi ca suntem dispusi sa acordam materialelor tiparite mai mult timp, ceea ce inseamna ca vom acorda mai mult timp si reclamelor din aceste materiale.

IQads: Mai e sexy pentru un publicitar sa lucreze la un print? Sau ne-am convertit toti la digital?
Jennifer Skupin: Atat timp cat mai e sexy sa lucrezi in publicitate, da, sa lucrezi la un print e inca interesant si challenging. Si nu, nu ne-am convertit de tot la digital, desi simtim ca lumea digitala devine un aspect din ce in ce mai important in vietile noastre. Asadar, exista o trecere, insa asta nu inseamna ca reclama din print va muri. In acelasi fel, internetul si readerele digitale inca nu au inlocuit cartile.

IQads: Dar clientii cu care lucrezi tu? Sunt deschisi sa includa reclame print in media plan?
Jennifer Skupin: Da. Unii clienti ne cer doar printuri. Atat timp cat clientii vor sa atinga un grup tinta divers, e logic sa includa reclamele print in media plan-ul lor.

IQads: Cum faci sa scoti o remarca de genul "Ce reclama tare!" de la oamenii carora te adresezi? Poti sa ne spui cum se recunoaste o reclama buna, daca sunt niste caracteristici...
Jennifer Skupin: N-am auzit niciodata replica "Ce reclama tare!" de la cineva care nu lucreaza in publicitate. Serios, cred ca o mare parte a populatiei noastre se simte mai degraba deranjata de publicitate. Asta face ca un print sa se remarce mult mai greu, ca sa nu mai zic de complimente. Trebuie sa atragi atentia targetului tau. In opinia mea, secretul unui ad bun sta in simplitatea si originalitatea vizualului.

IQads: Ai un print preferat?
Jennifer Skupin: Nu am un print preferat. E ca si cum m-ai intreba ce carte sau culoare favorita am. Intrebarea include prea multe perspective. Ma uit la el din punctul de vedere al consumatorului? Din punctul de vedere al unui creativ? Conteaza si la ce varsta am vazut ad-ul respectiv: ce-mi place acum nu-mi placea acum zece ani. Parerile mi se schimba atat de repede, incat e imposibil sa gasesc unul preferat.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related