In apropierea sarbatorilor de iarna, Whirlpool a venit in intampinarea consumatorilor cu 3 campanii promotionale, marca Addict Advertising. Astfel, in perioada 4 decembrie 2009 - 31 ianuarie 2010, consumatorii au beneficiat de reduceri importante si premii surpriza la achizitionarea de produse Whirlpool din lanturile de magazine participante la promotie: Domo, Flanco, Altex, Media Galaxy si Tehnomarket.
"Modul de abordare propus de Addict pentru cele trei oferte speciale din iarna asta ni s-a parut inspirat pentru ca am vrut sa le oferim consumatorilor nostri promotii supriza de Sarbatori iesind totodata din zona traditionala si mult prea uzitata a lui Mos Craciun - patronul oricarei promotii a lunii decembrie. Rezultatetele acestor promotii au fost pozitive, ceea ce ne incurajeaza sa avem in continuare o comunicare nonconformista dublata de un avantaj clar al achizitionarii in perioada de promotie. " spune Mioara Bolozan, Director de Marketing al Whirlpool.