Brands&Bears a castigat Pachete de Vacanta de la ANAT

Am fost alesi de catre Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism pentru a introduce impreuna un nou concept de comunicare in piata turismului romanesc.

Selectia s-a facut in urma unui pitch la care au participat mai multe agentii de publicitate si care s-a desfasurat in doua etape, foarte stranse ca timp. Prima etapa, cea din data de 8 ianuarie 2010 a avut ca premisa dezvoltarea identitatii grafice, iar cea de-a doua, desfasurata pe 15 ianuarie 2010 a fost axata pe partea de comunicare a proiectului.

"E o placere sa vorbesti romanilor despre vacanta in tara lor, in special cand ai Programe Clare si Oferte Atractive! Multumim ANAT ca se ocupa de asta si Guvernului Romaniei ca sprijina initiativa." declara Cristian Bulfinschi, Director Executiv Brands & Bears.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related