Dupa cativa ani buni de stagnare, publicitatea outdoor pare sa fi intrat acum pe un trend ascendent. Anul acesta s-a putut remarca o imbunatatire semnificativa, in special din punct de vedere calitativ. Cresterea s-a produs ca urmare a venirii unor investitori strategici, dar si a unor clienti importanti, in special din zona retailului.
Daca pana in urma cu cateva zile piata outdoor era disputata intre Euromedia, News Outdoor, Churchill View, BetaCons si Avantgarde, astazi arata cu totul altfel. Heinrich Schuster, presedintele companiei austriece Epa Holding, s-a aflat in Romania pentru a anunta public preluarea integrala a companiei Beta Cons de catre Outdoor Akzent, firma detinuta de Epa. Aceasta achizitie a grupului Epa pe piata romaneasca a urmat celei de la inceputul anului, cand acelasi holding a cumparat 85% din actiunile Euromedia SA, restul pachetului fiind detinut de Plasty Prod SA. Pana atunci, actionarul majoritar al Euromedia era Advent International (SUA), unul dintre cele mai importante fonduri de investitii din lume.
Miscari spectaculoase pe piata publicitatii outdoor
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: