Omnicom raporteaza un declin al veniturilor

Grupul Omnicom a inregistrat in 2009 o scadere a veniturilor de 12%, generata de o diminuare a castigurilor de 10,3% in SUA si 14,6% in zona europeana, potrivit WARC.

Serviciile de publicitate prestate de agentiile ce apartin Omnicom au contribuit cel mai mult in obtinerea veniturilor de anul trecut, 44%, urmate de serviciile de CRM, 37%. Companiile care au apelat cel mai mult la serviciile Omnicom activeaza in industriile produselor alimentare, farmaceutice sau auto.

John Wren (Chief Executive, Omnicom) a declarat: "Credem ca ce a fost mai rau a trecut si impactul avut de criza a fost depasit. Anticipam ca multi clienti isi vor spori cheltuielile, cel putin moderat, in a doua jumatate a anului".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related