Marile branduri au inceput sa tanjeasca la mai mult decat a convinge consumatorii sa cumpere produsul. Ele vor iubire, pasiune, daca nu chiar fanatism din partea acestora. Asta ar mai putea fi solutia pentru a se distinge in omniprezentul zgomot de marketing. Asocierile tot mai frecvente cu sportul si muzica - adevarate pepiniere de fani - au devenit instrumente de marketing cu bataie lunga.
Mai mult ca niciodata, anul acesta companiile s-au intrecut in a le oferi consumatorilor momente memorabile. Megaconcerte, competitii sportive, caravane si party-uri publicitare de toate felurile au atras multimile in piete publice, parcuri, plaje sau sosele. Marketingul evenimentelor acompaniat de sampling nu este ceva nou. Insa acesta tinde sa treaca la o faza superioara: experiential marketing, care implica emotivitate si face apel la mijloace care starnesc pasiuni: muzica, sport sau alte hobby-uri. In acest context, consumatorul intra in contact direct cu brandul si va ramane cu experiente memorabile.
2005 anul unei continue sarbatori publicitare
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: