Sambata, 6 februarie, cadetii au participat la primul training organizat exclusiv pentru membrii proiectului IQads Kadett.
Obiectivul primului training, sustinut de Costin Radu, Managing Partner, IQads/SMARK a fost acela de a ii familiariza pe tinerii admisi in proiectul IQads Kadett cu o serie de notiuni fundamentale pentru un viitor profesionist in industria de marketing si comunicare. Astfel, timp de mai mult de 6 ore, cadetii au asimilat informatii cu privire la principalii actori ai industriei de comunicare, tipurile de furnizori de servicii, structurile agentiilor de comunicare, asociatiile profesionale sau principalele grupuri de agentii la nivel mondial.
Pentru implicarea din timpul trainingului, cadetilor le-au fost oferite premii din partea Coca-Cola Hellenic, partenerul principal al IQads Kadett, constand in exemplare ale anuarului Superbrands, editia 2008-2009.
Gazda acestui prim training a fost Club Control, unul dintre cele mai apreciate cluburi indie/alternative din Bucuresti si, in acelasi timp, spatiu dedicat culturii urbane locale, care organizeaza saptamanal seri de teatru si film.
IQads Kadett este primul program de talent scouting pentru industria locala de marcomm, organizat de IQads impreuna cu Coca-Cola Hellenic, care beneficiaza de sprijinul IAA Young Professionals.