Prevestiri

Codin este eroul meu si securistul perfect. Citeste oamenii cu usurinta, le gaseste intr-o clipita punctul sensibil, scoate cu rapiditate din tolba o povestioara care sa-i distraga atentia victimei sau macar sa incalzeasca atmosfera cind, stim cu totii, obtii mai multe informatii trebuincioase pentru mai tarziu; apoi, dupa ce a castigat indeajuns de mult timp si si-a facut o parere clara despre cine este interlocutorul si ce-l mana in viata, Codin al meu baga in mana in joben si scoate rozatoarea de aur cu ochi de diamante: conceptul/cuvantul/mesajul/simbolul pe care omul din fata lui il visase toata viata dar nu reusise sa il exprime.

In 98% din cazuri clientii se indragostesc de Codin la prima intalnire. Il vor in spot sau macar in focus grupuri, ii arata pozele copiilor, vorbesc despre ceasuri, masini si factura la gaz, despre Disneyland si Hannah Montana. Codin e invincibil si eu sufar ca propunerile lui trec din prima si eu ma chinui cu zeci de mailuri explicative pentru orice amarat de direct mail.

Dar 2010 i-a venit de hac si lui Codin. Pentru prima oara in viata lui are 2 clienti -DOI - care i-au cerut pana acum 4 - PATRU - revizii pe fiecare poveste. Si nici asa nu par convinsi. Codin respira greu si e abia februarie.

Doamne Dumnezeule, ce an o sa fie!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related