Ne-am trezit de dimineata anul acesta. Pentru ca am luat o gura de cafea Amigo. Si am lansat o campanie de repozitionare pentru brand. Am plecat de la "mostenirea" bogata a acestuia, tradusa intr-un grad ridicat de notorietate si loialitate in randul targetului, si ne-am propus sa dam brandului o personalitate distincta, sa il intinerim.
Avem un brand de cafea instant, cafea naturala, care se prepara intr-o clipa si are un gust ametitor dar care, dincolo de aceste benificii, aduce consumatorului ceea ce are nevoie zi de zi. Ne adresam unui target care traieste zilnic o viata plina de provocari (adultii la 30 de ani) si care are nevoie sa obtina calitate si efect maxim in timp scurt. Cu alte cuvinte, are nevoie de acea energie a mintii, instantanee, care il face sa isi maximizeze potentialul si sa performeze.
De aici repozitionarea centrata pe atributul primordial al cafelei - de energizare, si mesajul cheie: energizarea mentala te revigoreaza si te face sa gandesti mai eficient. Toate acestea s-au tradus in noua campanie prin executii de print si TV.
"Ideea de la care am pornit e ca in mintea fiecaruia se ascunde o lume fantastica, pe care am incercat sa ne-o imaginam prin aceasta campanie. Cand tu esti obosit sau lipsit de energie si nu te poti concentra, si personajele din aceasta lume se simt la fel. Ca sa le re-energizezi, tot ce iti trebuie e o cafea Amigo", spune Anca Baciu, Copywriter Odyssey.
Pregatirile pentru filmare au implicat o echipa complexa, in care un rol foarte important l-au jucat designer-ul de costume si scenograful. A fost o adevarata provocare pentru toata lumea sa isi imagineze acest univers fantastic pana in cele mai mici detalii, mai ales ca la inceput viziunile pareau a fi destul de diferite. Pana la urma, castigator a fost stilul retro-futuristic, din care sunt inspirate atat decorul, cat si costumele.
Cat despre filmarile pentru spotul TV, toata echipa s-a amuzat de piticii in rol de "neuroni". S-a filmat intr-o zi foarte calda de vara, iar piticii purtau costume groase si incercau sa se racoreasca la ventilatoarele aduse pe in studio. Tot o gura de cafea Amigo i-a ajutat.
Echipa Odyssey: Ilinca Apetrei, Gloria Tanase (Client Service); Dan Panaitescu, Anca Baciu (Creatie); Ileana Sebe, Anca Iuhas (Strategie). Din partea Amigo - Eduard Ciocirlan (Marketing Manager) si Adina Carata - (Marketing Executive) s-au implicat in dezvoltarea proiectului.
Odyssey este o agentie full service care se exprima in toate mediile si pretuieste autenticitatea si excelenta in comunicare. Printre clientii agentiei se numara RBS Romania, Rompetrol, Pernod Ricard (Absolut), Prodvinalco, Danone Romania, HAT Romania, Fundatia Dinu Patriciu, Class Living, KRKA, Vodafone, Alka, Sodexo.
In Romania Amigo are o traditie de peste 25 de ani, ca marca a companiei Cia. Iguaçu de Café Soluvel, parte a Grupului Iguaçu, originar din Brazilia. Marca Amigo este reprezentata in tara noastra de compania Panfoods Romania si a fost, pana in 1989, singura marca de cafea solubila existenta pe aceasta piata. Amigo are in prezent o cota de piata de 31%, care o pozitioneaza in topul pietei de cafea din Romania.
Comentarii