Grapefruit si Arcsett creeaza noul concept al magazinelor UPC Romania

Grapefruit si Arcsett au creat, in parteneriat, conceptul pentru intreaga retea de magazine UPC Romania. Noul concept a fost implementat intr-un prim magazin pilot (concept store), deschis pe 27 ianuarie 2010 in Sos. Mihai Bravu din Bucuresti, in apropierea zonei comerciale Bucur Obor.

Plecand de la viziunea brandului UPC (lumea fascinanta si complexa tehnologic trebuie sa fie accesibila tuturor), Grapefruit a identificat tipurile de interactiuni si zonele functionale, a definit fluxul de circulatie si a creat componentele de branding ale noului concept pentru a crea o experienta cat mai angajanta. Arcsett a creat conceptul arhitectural, designul de retail si a furnizat servicii de management de proiect si implementare pentru magazinul pilot din Sos. Mihai Bravu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related