In general, oamenii au tendinta sa respinga ideile care le clatina echilibrul. Totusi, atunci cand vestile rele vin de la Bob Garfield, parca e cam greu sa opui rezistenta. Bob Garfield e editorialist la Advertising Age si co-host al show-ului radiofonic "On the Media" si are o vasta experienta in jurnalism. (...)
Alina Galeriu: Ce ne puteti spune despre era post-advertisingului, asa cum o numiti in "The Chaos Scenario"? Care ar fi consecintele intrarii intr-o asemenea etapa, cand vorbim despre mass marketing?
Bob Gafield: Consecintele constau in faptul ca marketerii focalizati pe mass marketing nu vor avea cum sa atinga audiente mari cu usurinta si eficienta de care s-au bucurat in ultimii 350 de ani. Vor fi nevoiti sa adune cu meticulozitate micro audiente. Va fi o sarcina obositoare si dificila. Vestea buna este ca, daca se vor raporta la aceste micro audiente nu ca audiente ci ca suporteri, stakeholderi si membrii ai comunitatii, marketerii vor avea o relatie surprinzator de fructuoasa cu acestia. Apropo, dincolo de moartea mass marketingului, cealalta consecinta este moartea mass-media, adica ziare, reviste, radio si TV.
Citeste continuarea.