Viitorul in media: televiziunea nu isi va pierde audienta

Potrivit raportului "Media 2015: The Future of Media", realizat in parteneriat de ESPN, Mindshare si Unilever, modul in care consumatorii se vor raporta la mass-media se va schimba in urmatorii 5 ani, dar mediile traditionale de comunicare, de exemplu televiziunea, nu isi vor pierde audienta, informeaza WARC.

Studiul prevede patru directii de evolutie ce vor avea loc in industria mass-media, in functie de comportamentul de consum si potentialul unui mediu de a furniza informatia utila.

O prima varianta claseaza portalurile de microblogging si retelele sociale inaintea oricarui alt canal de comunicare. Mark Potts, din partea Mindshare, considera "ca deja traim in viitor, daca nu punem la socoteala masinile zburatoare". "Portal of Me" reprezinta o alta posibilitate, in care accesul la media va fi extrem de flexibil iar consumatorii vor folosi servicii prin care vor putea sa isi aleaga singuri continutul pe care il doresc, in functie de preferinte.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related