Mi Casa Es Su Casa

Grupul de presa Hiparion a incredintat agentiei Leo Burnett realizarea strategiei si creatiei pentru revista "Casa Mea", specializata in decoratiuni interioare si exterioare, arhitectura si constructii.

Leo Burnett a realizat strategia de brand, pozitionarea si campania din aceasta primavara care se va declina pe TV, radio si print.

Intr-o zona publicistica inca intr-un stadiu incipient de comunicare, cu mesaje slabe si mai mult descriptive, "Casa Mea" lanseaza prima campanie coerenta si inchegata ce comunica o pozitionare clara si distincta.

"Ideea creativa se bazeaza pe un insight foarte puternic legat de procesul de redecorare al unei locuinte mai vechi sau de construire a uneia noi: toti proprietarii investesc foarte mult efort si bani, iar rezultatul nu poate sa ramana intre peretii casei - trebuie sa fie comunicat tuturor prietenilor si cunostintelor. Dupa ce termini o casa si te-ai implicat in constructie si decorare esti foarte mandru de casa ta" declara Mugur Patrascu - Brand Communication Supervisor, Leo Burnett Romania.

Si pentru ca foarte multi romani nu angajeaza profesionisti pentru aceste lucruri, revistele de specialitate sunt cele care asigura sursele de inspiratie si resursele creative ale oamenilor in acest domeniu.

Spotul TV are 30" si a fost realizat impreuna cu Multimedia Est, regizor Radu Muntean, DOP Tudor Lucaciu.

Conceptul creativ a mai fost declinat in 3 executii pe print (Usa, Ilustrata si Indicatoarele) si un spot radio care prezinta diferite ipostaze ale manifestarii mandriei de a avea o casa reamenajata dupa revista "Casa Mea".

Din partea grupului Hiparion au participat la realizarea acestei campanii Ruxandra Chiurtu - PR Manager, Radu Gavrus - Director de Publicitate si Adrian Rus - Director Grup de Presa.

Din partea agentiei, echipa a fost formata din Bogdan Naumovici - Creative Director, Razvan Matasel - Strategic Planning Director, Ghica Popa - Art Director, Mihai Gongu / Irina Subulica - Copywriter, Laura Georgescu-Baron - A/V Production Director, Elena Livinti - Brand Communication Director, Mugur Patrascu - Brand Communication Supervisor, Anca Pintilie - Brand Communication Executive

Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related