Agentia Graffiti BBDO, semnatara celei mai recente campanii Lay's, va trebui sa se supuna deciziei CNA de a inlocui in media plan varianta de 30" a spotului "Fii pe faza" cu varianta de 15" a acestuia.
CNA a decis in sedinta din 26 ianuarie 2010 interzicerea difuzarii spotului Lay's - Fii pe faza! (varianta de 30"). Decizia este adresata posturilor de televiziune care apar in media plan-ul campaniei, acestea fiind somate sa intre in legalitate, se arata intr-un comunicat de presa emis marti, 26 ianuarie, de CNA.
Neregulile semnalate de CNA vizeaza "incalcarea dispozitiile art. 29 alin. 1, lit. c din Legea Audiovizualului. Comunicarile comerciale audiovizuale difuzate de furnizorii de servicii media audiovizuale nu trebuie sa prejudicieze demnitatea umana, iar conform alin. 2 lit. a "sa nu provoace nicio dauna morala, fizica sau mentala minorilor si, in special: a) sa nu instige in mod direct minorii sa cumpere un produs sau serviciu, prin exploatarea lipsei de experienta ori a credulitatii acestora".
Comentarii
p.s.: ce inseamna "reclamelein"?
Clipu' ruleaza cam de 5-6 ori pe zi.
Uite ca pun si link:
http://www.youtube.com/watch?v=S2N1lAtXZzk
"in acel spot, tinerele femei sunt incurajate sa-si puna silicoane pentru ca asa ar fi sigure ca-si vor pastra iubitii, mesajul transmis fiind acela ca o femeie se defineste exclusiv prin atributele sale fizice".
Am incercat pe toate partile, am recitit fiecare cuvintel si am revazut spotu pana acu'.
Femeia de la CNA are dreptate. Textul din reclama trimite ca un glont in neuronu' feminin cu varsta cuprinsa intre 12 si 22 de ani mesajul conform caruia tre' sa arate bine ca sa aiba pereche.
Nu blamati, nu blamati ca am dreptate!
La cat de supusi sunt copii astia unor bombardamente mediatice manipulante/tendentioase/de natura sa distruga cultura/privatoare de spirit crestin si mai stiu eu ce, nu m-ar mira ca e o mare varza in subconstientu' lor.