Agentia THE PRACTICE a gestionat comunicarea pentru "Europeanul Anului 2010". Campania este prima finalizata de THE PRACTICE anul acesta, pentru primul client nou din 2010: Reader's Digest.
Distinctia "Europeanul Anului" a aparut in urma cu 15 ani, cand revista Reader's Digest a venit cu initiativa de a premia oameni obisnuiti cu personalitati remarcabile care se dedica plini de generozitate comunitatii in care traiesc si care prin actiunile lor au devenit un model demn de urmat pentru semenii lor.
"In prima zi de lucru din ianuarie am aflat cu bucurie ca juriul format din cei 19 editori europeni ai revistei noastre, Reader's Digest, au atribuit pentru prima data titlul "Europeanul Anului" unui roman - Iana Matei. Ca oameni de presa, ne-am dat seama ca o asemenea distinctie merita sa fie comunicata pe masura, iar Iana merita recunoastere in tara ei, asa ca ne-am hotarat sa incredintam proiectul "Europeanul Anului" firmei THE PRACTICE, Agentia Anului in Romania. Acum, post-eveniment, ne bucuram ca am facut alegerea potrivita: modelul pe care laureata Iana Matei il ofera societatii a ajuns in atentia foarte multor oameni!", a declarat Anca David Titorov, Redactor Sef al revistei Reader's Digest Romania.