Stefan Iordache, fondatorul agentiei de publicitate Leo Burnett & Target, spune ca unul dintre motivele pentru care a intrat intr-o a doua afacere de publicitate interactiva (Digital Star) este acela ca "nu crede in companiile mari".
Dimpotriva, Iordache prefera sa-si imparta afacerea pe firme mici si multe, pentru o mai buna urmarire si organizare a businessului. Digital Star s-a nascut in urma unui parteneriat intre fosta afacere Emblem, fondata de Laurentiu Dumitrescu - ce detine 50% din Digital Star -, Stefan Iordache (30%), Bogdan Naumovici si Carmen Chipuc (fiecare cu cate 10%). Prima afacere de digital a lui Iordache este iLeo (unde detine 38%), lansata in 2006, firma in care ii are ca parteneri pe Mugur Patrascu (45%), Carmen Chipuc (6%), Bogdan Naumovici (6%) si Cosmin Nastasa (5%). Cititi in editia din aceasta saptamana a revistei MONEY EXPRESS care sunt celelalte motive pentru care Iordache a intrat intr-o noua afacere de digital, ce rol a jucat Bogan Naumovici in acest deal si cum interpreteaza competitorii miscarea respectiva.