Stefan Iordache, fondatorul Leo Burnett & Target: "Nu cred in companii mari"

Stefan Iordache, fondatorul agentiei de publicitate Leo Burnett & Target, spune ca unul dintre motivele pentru care a intrat intr-o a doua afacere de publicitate interactiva (Digital Star) este acela ca "nu crede in companiile mari".

Dimpotriva, Iordache prefera sa-si imparta afacerea pe firme mici si multe, pentru o mai buna urmarire si organizare a businessului. Digital Star s-a nascut in urma unui parteneriat intre fosta afacere Emblem, fondata de Laurentiu Dumitrescu - ce detine 50% din Digital Star -, Stefan Iordache (30%), Bogdan Naumovici si Carmen Chipuc (fiecare cu cate 10%). Prima afacere de digital a lui Iordache este iLeo (unde detine 38%), lansata in 2006, firma in care ii are ca parteneri pe Mugur Patrascu (45%), Carmen Chipuc (6%), Bogdan Naumovici (6%) si Cosmin Nastasa (5%). Cititi in editia din aceasta saptamana a revistei MONEY EXPRESS care sunt celelalte motive pentru care Iordache a intrat intr-o noua afacere de digital, ce rol a jucat Bogan Naumovici in acest deal si cum interpreteaza competitorii miscarea respectiva.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related